مشاوره رایگان طراحی معماری

مشاوره رایگان طراحی پلان و نما در طرح تو طرح

نویسنده:

محمدرضا لعلی مفرد

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

طراحی پلان و نمای معماری پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر که شامل جانمایی فضاها، تعیین کاربری‌ها، انتخاب مصالح و... می‌شود، نقشی اساسی در زیبایی، کارایی و استحکام بنا ایفا می‌کند.

در صورتی که پروژه کارفرما از معماری مناسبی برخوردار نباشد، در تمامی مراحل اعم از اخذ جواز تا ساخت و ساز متضرر خواهد شد.
با توجه به اهمیت این موضوع، مشاوره با متخصصان مجرب در این زمینه، می‌تواند راهگشای مسیر شما در ساخت ساختمانی ایده‌آل باشد. به همین منظور، پلتفرم طرح تو طرح، خدمات مشاوره رایگان طراحی پلان و نمای ساختمان را ارائه می‌کنند.
در ادامه به بررسی بهره‌مندی از مزایای مشاوره در این خصوص و نحوه کار پلتفرم طرح تو طرح در این باره خواهیم پرداخت.

متخصصان معماری

مزایای مشاوره رایگان طراحی معماری

در مجموع بهره‌مندی از یک پلان مناسب برای ساختمان، منجر خواهد شد تا از فضای موجود بهترین استفاده ممکن شود و حداکثر متراژ مفید به دست آید. بدیهی است که این امر در سودآوری پروژه و فروش بهتر ساختمان تاثیرگذار خواهد بود.
همین امر در بخش طراحی نما هم صدق خواهد کرد. در صورت معماری ایده‌آل نمای ساختمان، پروژه از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود.
هم‌چنین معماری می‌تواند در راستای رفع نیازهای کاربر صورت پذیرد و به نحوی باشد که برای ساکنین کارایی لازم را داشته باشد.
بررسی این موضوع که آیا طراحی معماری صورت گرفته نیازها و مورد‌های گفته شده را مرتفع خواهد کرد، نیاز به تخصص دارد و به دست افراد متخصص در این حوزه امکان پذیر است.
از این رو مشاوره در رابطه با طراحی های انجام شده می‌تواند تا حد زیادی به شناخت و ارزیابی آن‌ها کمک کند.

مشاوره رایگان معماری

در ادامه به دیگر مزایای مشاوره رایگان طراحی معماری اشاره خواهیم کرد.

بهره‌مندی از پیشنهادات بر اساس نگرش متخصصان: مشاورانی که به صورت رایگان طراحی معماری شما را بررسی می‌کنند، با توجه به این که اشراف کامل به حوزه معماری دارند و متخصص این رشته هستند می‌توانند راهکارها و پیشنهادات کاربردی و مفیدی ارائه دهند و در این مسیر با در اختیار گذاشتن تجارب خود به شما کمک شایانی نمایند.

انتخاب هدفمند و اصولی: در صورتی که برای پروژه چندین طرح ارسالی داشته باشید می‌توانید به واسطه خدمت مشاوره رایگانی که پلتفرم طرح تو طرح ارائه خواهد داد، انتخابی مناسب و هدفمند در رابطه با پروژه خود داشته باشید.

کاهش هزینه‌های اضافی: با بررسی طرح‌ها و مشاوره با کارشناسان، عیب‌یابی طرح‌ها صورت می‌پذیرد و به این طریق از هدررفت سرمایه در هنگام ساخت و بروز ایرادات احتمالی جلوگیری خواهد شد. چرا که تمامی جوانب طراحی طی مشاوره طراحی معماری در نظر گرفته خواهد شد.

کاهش زمان اجرای پروژه: با شناخت و دستیابی به علم این که پروژه امکان اخذ مجوزهای مربوطه را خواهد داشت و در حین ساخت با چالش خاصی همراه نخواهد بود، فرآیند انجام کار تسریع می‌بخشد و کارفرما می‌تواند برای انجام امور مربوطه اقدام نماید.

مشاوران معماری

موارد مشاوره طراحی معماری توسط پلتفرم طرح تو طرح

موارد متعددی در مشاوره طراحی معماری توسط پلتفرم طرح تو طرح بررسی خواهد شد و به کارفرما ارائه خواهد شد. ضمنا گفتنی است جلسه مشاوره به خواست کارفرما برگزار خواهد شد. به این ترتیب امکان برگزاری جلسه حضوری برای کارفرمایان جهت تحلیل طرح وجود خواهد داشت.
هم‌چنین کارفرما این امکان را دارد تا طرح مورد مشاوره را به کارشناسان طرح تو طرح ارسال نماید و پس از بررسی‌های انجام شده نتیجه تحلیل و بررسی‌های صورت گرفته را دریافت نماید.

اکنون به مواردی که در مشاوره رایگان طراحی معماری پلتفرم طرح تو طرح خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت.

  • بررسی تعداد پارکینگ‌ها و ارائه راهکارهای ممکن جهت افزایش تعداد پارکینگ
  • بررسی ضوابط شهرسازی و آتش نشانی
  • بررسی امکان افزایش سطح اشغال
  • بررسی امکان افزایش ارتفاع ساختمان
  • بررسی طرح‌های دریافتی از لحاظ کیفی و ارائه راهکار جهت بهبود کارایی
  • امکان سنجی طرح‌ها از لحاظ اجرایی بودن برای پروژه
  • بررسی نحوه ستون‌گذاری‌ها، جایگذاری‌ها، باکس پله و آسانسور، رمپ و …

مشاوره طراحی پلان و نما

پلتفرم طرح تو طرح

پلتفرم طرح تو طرح برگزارکننده مسابقات معماری در کشور است که پروژه‌های واقعی کارفرمایان و سازندگان را میان 11700 معماری که داخل سایت عضو هستند به مسابقه می‌گذارد.

این مجموعه از سال 1396 به صورت مستمر در زمینه طراحی معماری با برگزاری مسابقه مشغول به فعالیت است و در طی این سال‌ها تلاش کرده تا ارتباط میان معماران و سازندگان کشور را میسر سازد.

گفتنی است بیش از 120 پروژه به مسابقه گذاشته شده و تعداد زیادی از این پروژه‌ها پس از مشخص شدن نفرات برتر، وارد فاز اجرایی شدند.

به واسطه برگزاری مسابقه معماری، کارفرمایان برای پروژه خود می‌توانند تعداد زیادی طرح دریافت نمایند و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
هم‌چنین در صورتی که تمایل داشتند می‌توانند با طراح یا دفتر معماری منتخب خود جهت دریافت طرح‌های فاز 2 و اجرای پروژه، ادامه همکاری داشته باشند.

مشاوره تخصصی معماری

جمع‌بندی

مشاوره رایگان طراحی پلان و نمای ساختمان، فرصتی ارزشمند برای بهره‌مندی از دانش و تجربه متخصصان این حوزه و انتخاب بهترین طرح برای ساختمانی ایده‌آل است. با انتخاب مشاور مناسب، می‌توانید از مزایای متعددی مانند صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش کارایی و زیبایی ساختمان و... بهره‌مند شوید.

امیدواریم که مقاله مربوطه مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد. شما عزیزان جهت ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
ارسال تیکت
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)